Thursday, July 27, 2006

I think a general wtf?! works well as a title here

As foretold by David Icke...

...the invasion of the lizards and human blood drinking shape-shifters has come to pass.

11 Comments:

Blogger syandiedtoday said...

the greys?

July 28, 2006 2:43 pm  
Blogger The K-man said...

Now thats just freaky

July 29, 2006 9:42 am  
Blogger syandiedtoday said...

i atribute it to my jedi mind powers. not really, i'd like to think so though. the graphic is hot; who wouldn't want a vampiress sucking blood from her own wrist as a desktop? thanx for moral support on hair issue. god, that last line sounded so hilary duff.

July 29, 2006 9:33 pm  
Blogger The Organ Harvester said...

It's too early this morning. But the pic is not exactly how i pictured the queen
Shall we say beautiful on the inside?

July 30, 2006 10:40 am  
Blogger queen_Lestat said...

Just BY THE WAY... that Queen there is NOT queen_Lestat. GIMME A LITTLE BIT OF CREDIT. That's the other Queen of England, she who is not being summoned up yonder in heavenhood for quite a while now, I presume.According to Icke, she's is a lizzard-person.

July 30, 2006 11:52 pm  
Blogger zee said...

WTF WAS THAT!???

August 01, 2006 10:24 pm  
Blogger queen_Lestat said...

zee: THE QUEEN IN THE MORNING (I repeat : not me)

August 01, 2006 10:27 pm  
Blogger Fatima said...

lmao!!!
that's hihilarious!

August 02, 2006 8:30 pm  
Blogger Joey Polanski said...

If I was in that kinda shape, Id hope t be a shape-shiftr too.

P.S. Thanks fer takin th stage over at The Polanski Show, yer highness.

August 03, 2006 11:07 pm  
Blogger queen_Lestat said...

well thank you daaaaaah-ling for that.

*bows* :)

August 03, 2006 11:13 pm  
Blogger Joey Polanski said...

Oh ... Hey, yer Highness ...

I jus found a blog that you an yer minions mite wanna swoop down on and ravage.

August 03, 2006 11:20 pm  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

< Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License. For your own viewing pleasure, and for the sanity of my mailbox, please view this blog on Mozilla FireFox instead of Internet Explorer.